這首是加拿大歌手 Shawn Hlookoff(被稱為Shawn Hook),與Vanessa Hudgens 合作的歌曲

Vanessa Hudgens 就是歌舞青春的女主角唷!

High_School_Musical_poster.jpg

vanessa-hudgens-1542056569.jpg

 

來首歌曲回憶一下~

 

好的~趕快回來聽看看今天的歌曲吧(一整個偏題)

分割線.png

 

She keeps reminding me 她總是提醒著我

That you're still gone “妳依然離開了

And I'm still lonely 而我依舊隻身一人

He keeps reminding me 他總是提醒著我

How good it was 曾經多美好

When we were crazy 在我們瘋狂陷入戀愛之時

Wine, she's spitting out the wine 紅酒,她吐著紅酒

I forgot you left behind 我忘記妳留下的

Our favorite cherry red 我們最愛的櫻桃紅

Oh, love, I know this isn't love 喔親愛的,我知道這不是愛

'Cause I'm still thinking of you 因為我仍舊想著妳

While she's getting undressed 在她赤裸著身軀時

I never should have left 我後悔離開

She keeps reminding me 她總是提醒著我

That you're still gone “妳依然離開了

And I'm still lonely而我依舊隻身一人

She keeps reminding me她總是提醒著我

How good it was曾經多美好

When we were crazy在我們瘋狂陷入戀愛之時

In love, love 陷入戀愛

She keeps reminding me how good it was, was 她總是提醒著我曾經多美好

She keeps reminding me 她總是提醒著我

Nights, I miss the faded nights 我錯過了褪色的夜晚

Staying out 'til morning light 在外待到天亮

Having breakfast in bed, oh 在床上吃著早餐

Now he, he's laying in the sheets 他正,他正躺在那床單

The ones you bought for me 那幢你買給我的床單

All tangled in a mess 這些亂糟糟的糾纏

It should be you instead 應該是你取而代之才對

He keeps reminding me 他總是提醒著我

That you're still gone “你依然離開了

And I'm still lonely 而我依舊隻身一人

He keeps reminding me他總是提醒著我

How good it was 曾經多美好

When we were crazy 在我們瘋狂陷入戀愛之時

In love, love陷入戀愛

He keeps reminding me how good it was, was 他總是提醒著我曾經多美好

He keeps reminding me 他總是提醒著我

I'm tryna' forget you 我嘗試忘卻你

With no regrets 沒有任何後悔

But I'm still hanging onto 但我腦中依然閃過

The memories that you left 關於你離開的記憶

I deleted your number 我刪了你的手機號碼

With every text 還有每封簡訊

I'm still tryna' forget you 我還是努力忘掉你

Forget you 忘掉你

She keeps reminding me 她總是提醒著我

That you're still gone “你依然離開了

And I'm still lonely而我依舊隻身一人

He keeps reminding me他總是提醒著我

How good it was 曾經多美好

When we were crazy在我們瘋狂陷入戀愛之時

She keeps reminding me 她總是提醒著我

That you're still gone “你依然離開了

And I'm still lonely 而我依舊隻身一人

He keeps reminding me 他總是提醒著我

How good it was曾經多美好

When we were crazy在我們瘋狂陷入戀愛之時

In love, love 陷入戀愛

He keeps reminding me how good it was, was他總是提醒著我曾經多美好

She keeps reminding me她總是提醒著我

Wine, she's spitting out the wine Wine, she's spitting out the wine

I forgot you left behind我忘記是妳留下的

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 丹丹 的頭像
    丹丹

    不龜毛處女座

    丹丹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()