close

麥莉出新歌啦!!!! 這首直接正中我的心,有 Disco 的感覺,很動感的曲風

話說麥莉離婚後的感情還是很豐富呢哈哈,有興趣的人可以去爬文

 

分割線.png

 

 

La, la, la-la, la

Yeah, it’s been a long night and the mirror’s telling me to go home
漫漫長夜,我的魔鏡告訴我該回家了

But it’s been a long time since I felt this good on my own (Uh)
但我很久沒享受這種快活感

Lotta years went by with my hands tied up in your ropes (Your ropes)
我的雙手被你綑綁這麼多年

Forever and ever, no more (No more)
我受夠了,永遠別再來了

 

The midnight sky is the road I’m takin’
午夜的天空,就是我的道路

Head high up in the clouds (Oh, oh)
抬頭挺胸漫步在雲端

I was born to run, I don’t belong to anyone, oh no
我天生自由狂放,不屬於任何人

I don’t need to be loved by you (By you)
我不需要被你愛著

Fire in my lungs, can’t bite the devil on my tongue, oh no
肺像著火,舌頭卻沒法咬住惡魔

I don’t need to be loved by you
我不需要被你愛

See my lips on her mouth, everybody’s talkin’ now, baby
寶貝,看看我與她雙唇交織,大家都在議論

Ooh, you know it’s true (Yeah, yeah)
你知道這是真的

I was born to run, I don’t belong to anyone, oh no
我天生自由不羈,我不屬於任何人

I don’t need to be loved by you (By you)
我不稀罕你的愛

 

La, la, la-la, la

She got her hair pulled back ’cause the sweat’s drippin’ off of her face (Her face)
她撥開頭髮,因為汗水正從她臉上滑落

Said, “It ain’t so bad if I wanna make a couple mistakes”
說著「即使我犯些錯,也沒那麼不妥吧!」

You should know right now that I never stay put in one place
你要知道,我不可能永遠停駐不前

Forever and ever, no more (No more)
永遠不可能

Oh
I don’t hide blurry eyes like you
我不會像你隱瞞真相

Like you
不像你

 

La, la, la-la, la
La, la
You know it’s true, you know it’s true
你知道一切是真的,一切是真的
Loved by you
不需要你的愛

 

好歌分享

一起動感起來!! Anne-Marie - To Be Young 點我

arrow
arrow

    丹丹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()