歡迎追蹤IG給我大大的鼓勵!裡面有可愛貓貓、美食、旅遊照喔❤️

點我看IG

-

這次Niall的新歌風格跟以往不太一樣耶~聲音也變得很成熟

這樣的風格也是很有味道呢

等等可以去聽聽看這首,唱進靈魂深處的嗓音:去看看

順邊推一下, Selena Gomez 的歌! 點我

分割線.png

 

I like the way you talk, I like the things you wear 我喜歡你說話的方式,也喜歡你的穿搭
I want your number tattooed on my arm in ink, I swear 我發誓,我想把你的號碼用墨水刺青在手臂上
'Cause when the morning comes, I know you won't be there 因為我知道當早晨來臨,你就不在了
Every time I turn around, you disappear 每當我轉身你就消失

[Verse 2]
I wanna blow your mind, just come with me, I swear 我發誓讓你留下深刻印象,只要你跟著我
I'm gonna take you somewhere warm, you know j'adore la mer 帶你去某個溫暖的地方,你知道我愛大海(法文)
'Cause when the morning comes, I know you won't be there 因為當早晨來臨,你就不在了
Every time I turn around, you disappear 每當我轉身你就消失不見

[Chorus]
(I got love for you) 我把我的愛給你
(I got love for you)
Nice to meet ya 很高興認識你
(I got love for you)
(I got love for you)

[Refrain]
Nice to meet ya, what's your name? 很高興認識你,你叫什麼名字?
Let me treat ya to a drink 讓我請你一杯

[Bridge]
One minute, you're there, the next one, you're gone 上一分鍾你還在那邊,下一分鐘,你就不見了
Been waiting for you all night, so come on 我已經等了你一晚,所以跟我來吧
You know what I need, you know what I want 你知道我需要什麼、想要什麼
You know what I need now 你知道我現在要什麼
You know what I need now

 

唱進靈魂深處的嗓音:去看看

愛情來臨,該不該放手一搏? 去聽看看 Selena Gomez 的歌吧! 點我

喜歡的話歡迎分享本篇連結~也可以來我的部落格逛逛點我

歡迎多按按廣告讓我賺點零用錢

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 丹丹 的頭像
    丹丹

    不龜毛處女座

    丹丹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()