他們是來自瑞典的雙人樂團,由Philip和Niocolai組成,原先是在youtube發表翻唱影片,後來爆紅就推出自己的歌曲了

 

來推薦一下這個樂團!聲音聽起來很舒服~

在youtube上有一些cover的歌曲也很好聽

他們自己的歌,除了這篇介紹的Waterbed之外,還有一首LA On A Saturday Night也是大推!!!❤️❤️❤️

-

   

     

喜歡可以多多支持他們

——歌詞的部分稍微煽情😂——

I don't know what you're smoking
我不知道你在抽什麼菸
But there's a cloud round you
但你身旁有雲霧環繞
And I can smell your fragrance
而我可以聞到你的香氣
Yeah, it's a sweet perfume
是啊!那是甜甜的香氣
And you can tell I'm shaking
你可以告訴我,我在顫抖
But baby, shake it too
但是寶貝,一起興奮呀!
'Cause yeah my hands are sweaty
因為我的手汗淋漓
I wanna sweat with you
我想和你一起大汗淋漓
Yeah, I should leave but that's not what I wanna do
是呀,我該離開了,但我現在並不想
I wanna drown instead
我比較想想沉溺在你之中
Rather make love in your waterbed
在你的水床之中和你享受魚水之歡
I'm into too deep, over my head
我陷得太深,無法自拔
Baby, let's dive into your waterbed
寶貝,在你的水床中暢遊吧
Oh and if you want my heart
喔,如果你想要我的愛
You'll find it in the ocean, at the deepest part
你會在我們愛之海的最深處找到
I'm into too deep, over my head
我陷得太深,無法自拔
Baby, let's dive into your waterbed
寶貝,在你的水床中暢遊吧
 
I've got some bad intentions
我有些壞主意
I know you feel them too
我知道你也感受到了
Maybe your lips are heaven
興許你的雙唇是天堂
Taste like fountain of our youth
嘗起來像我們的青春之泉
So darling, let's get drinking
所以親愛的,來享受吧
A Hennessy or two
一瓶或兩瓶白蘭地
Until the room is spinning
直到房間在天旋地轉
And I'm alone with you
而我在這陪你
 
We got a choice, it's whatever you wanna do baby
我們有個機會,不管你想做什麼寶貝
We're making noise, there ain't no neighbours here to complain and
我們儘管放聲吵鬧,不會有鄰居抱怨
All night long, no lights on
整夜不會開燈
It's whatever you wanna do
不論你想做什麼
好歌分享
Selena Gomez 好歌推薦 點我
聽歌狂歡囉!! LA狂歡不夜城
 
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 丹丹 的頭像
    丹丹

    不龜毛處女座

    丹丹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()