創作型迷幻女聲--Shy Martin 

 

Shy Martin出生於1993年,瑞典的創作型歌手!

這首歌他也有參與製作喔~真的很強!!!

一聽直接被他的聲音吸引,整個很洗腦哈哈

 

歌詞及弱弱的翻譯

Loving you was easy 愛著你很容易
Loving you was wild, unpredictable 愛著你很狂放、出乎預料
Loving you was awful 愛著你很糟糕
But somewhere in the end it was beautiful 但最終它是美好的
I can't say no when you get close 當你在我身邊我無法拒絕
But I lose myself when I'm alone 但當我獨自一人卻失去了自我
In my room, missing you, got the TV loud 在房間想著你,把電視聲量調大
Just to fill it with noise when you're not around 只為了用吵雜聲填滿你不在的空虛
You're out of my hands, I can't let go tonight 你不在我的掌控內,今晚我無法放手


You're out of my hands, I'm out of my head 我無法掌控你也無法控制自己
Try to be cool, but you know me the best 假裝沒事,但你太了解我
Ready to blow like I'm dynamite 準備好像炸藥一樣爆炸
But I can't let go if I see you tonight 但如果我在今晚看到你,我依舊無法放下
If I see you tonight 如果在今晚看到你
If I see you to–
If I see you tonight
If I see you tonight

 

Hating you is harder 厭惡你很難
Harder than I'll ever let you know 比讓你知道我厭惡你還難
Hating you is awful 厭惡你很可怕

Cause I still care about you more than most 因為我依然最在乎你

I can't say no when you get close 你在身邊我無法拒絕
I lose myself when I'm alone 當我獨處時,迷失了自我
In my bed, missing you, put on all the lights 在床上想著你,打開所有燈
Cause I'm scared of the dark when yo're not around 當你不在身邊,我害怕黑暗


Cause you're out of my hands, I'm out of my head 因為你不在我控制範圍,我也控制不住自己
Try to be cool, but you know me the best 假裝沒事,但你最了解我
Ready to blow like I'm dynamite 準備好像炸藥一樣爆炸
But I can't let go if I see you tonight 但如果今晚看到你,我依然無法放下
If I see you tonight
If I see you to–
If I see you tonight
If I see you tonight


Heard about you from our friends 從我們朋友那聽說你
Said you're looking good again 說你看起來過得不錯

Do you ask them how I've been? 你有向他們問起我的近況嗎?
Heard you're working all the time 聽說你常一直工作
Got somebody on the side 身邊有了新的伴
Now you're slipping out of my world 如今你逐漸淡出我的世界


You're out of my hands, I'm out of my head 我無法控制你,也管不住自己
Try to be cool, but you know me the best 假裝一切安好,但你是最懂我的人
Ready to blow like I'm dynamite 準備好像炸藥一樣爆炸
But I can't let go 但我無法放手
Cause you're out of my hands, I'm out of my head 因為你不在我的掌控之下,我管不住自己
Try to be cool, but you know me the best 假裝一切安好,然而你最懂我
Ready to blow like I'm dynamite 準備好像炸藥一樣爆炸
But I can't let go if I see you to– 但我無法放手,如果今晚又見了你
If I see you tonight
If I see you to–
If I see you tonight
If I see you tonight

附上美照及IG

IG: https://www.instagram.com/shy.martin/?hl=zh-tw

1559814130026.jpg

1559814189455.jpg

好歌分享
愛與不愛,該放手一搏嗎? Selena Gomez 好歌分享 點我
你一定聽過的夯曲,翻譯來囉!! 點我

 

喜歡的話歡迎分享本篇連結~也可以來我的部落格逛逛點我

歡迎多按按廣告讓我賺點零用錢

arrow
arrow

    丹丹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()